Firmy i przedsiębiorstwa z chęcią szukają wielu dróg do promocji swojej marki i jej usług. Dlatego coraz większą popularność zdobywają gadżety, które mogą okazać się niezwykle pomocne w promowaniu konkretnej firmy. Do tej kategorii produktów należą niewątpliwie wstążki, które mogą być wykonane w estetyczny sposób. Jest to bardzo dobra forma promocji dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Estetyczne wstążki z wybranym nadrukiem

wstążki reklamoweNajważniejszą zaletą wstążek reklamowych dla osób prywatnych i przedsiębiorstw jest dowolność wyboru ich kolorystyki. W ten sposób klienci indywidualni i firmowi mają okazję bardzo dokładnie dopasować konkretne wstążki do koloru loga ich firmy lub napisu, który ma być na nich umieszczony. Nadruki na wstążki reklamowe mogą powstawać jedno lub dwustronnie. Dzięki temu klient może zaprojektować wstążkę lub smycz, która będzie w najlepszy możliwy sposób eksponowała logo firmy. Wstążki są także produkowane z różnych materiałów, a najpopularniejszym z nich są między innymi wersje satynowe lub atłasowe. Wstążki mogą być używane także do pakowania upominków firmowych lub sporządzania różnorakich paczek, które są powiązane z firmą lub innym podmiotem, którego logo jest umieszczone na wstążce. Różne szerokości oferowane przez producentów, pomagają w dobraniu odpowiedniego rodzaju wstążki do konkretnego zastosowania. Najpopularniejszymi szerokościami są 15 mm, 20 mm czy 25 mm. Popularne są także modele o szerokości ponad 50 mm.

Zamawianie wstążek odbywa się często przez stronę internetową ich producenta. Dzięki temu klient ma okazję wybrać rodzaj wstążki i zamówić hurtowo więcej towaru. W tym celu stosowany jest cennik za metr bieżący, a każda wstążka może zostać wyprodukowana w odpowiedniej dla klienta długości.